Iščemo rešitve, ne napak.
Center za podporo
Center za podporo je namenjen strankam podjetja Adin za zagotavljanje nemotenega delovanja naprav digitalnega sporočanja. Za pomoč pri težavah z napravami so vam na voljo naši IT strokovnjaki preko spodnjega obrazca, elektronskega naslova, kontaktne telefonske številke ali drugih komunikacijskih kanalov navedenih spodaj.
Pri svojem delu se ne bojimo kritik, ampak smo hvaležni zanje, saj nam omogočajo, da izboljšamo svoje produkte in storitve.
Sporočite napako
Imate tehnične težave?
Imate težave z napravami digitalnega sporočanja? Kontaktirajte nas in skupaj bomo poiskali rešitev.
Elektronska pošta
Sporočanje napak preko elektronske pošte.
Viber
Sporočanje napak preko aplikacije Viber
Sporočanje napak preko aplikacije WhatsApp
Navodila za pošiljanje e-mail zahtevka
Prosimo vas, da pri pošiljanju elektronskega zahtevka po e-pošti navedete:
Če je le mogoče, za javljanje napak uporabite pot preko elektronskega naslova, saj bomo tako dobili celovitejšo sliko nastale težave.
Viber ali WhatsApp
Za reševanje manjših težav lahko uporabite tudi druge komunikacijske kanale kot sta aplikaciji Viber in WhatsApp. Pri posredovanju težav sporočite lokacijo, če je mogoče pošljite tudi sliko naprave in opišite težavo.